Na základě novely z 6.1.2023 bychom vás rádi informovali o způsobu, jakým pracujeme s recenzemi, které na našem e-shopu najdete.
Recenze naleznete na stránce Hodnocení obchodu nebo u jednotlivých produktů. Mohou být slovní, pomocí hvězdiček, či obojí zároveň. Vzhledem k tomu, že jsme u produktů neměli dříve možnost zajistit, aby zboží recenzoval skutečný zákazník, museli jsme z důvodu této novely veškeré recenze vytvořené do května roku 2021 smazat. Nově je tedy nutné při zadání recenze poskytnout jméno, abychom mohli ověřit, zda si dotyčná osoba produkt opravdu nakoupila. Pokud u recenze není uvedeno jméno, jedná se o recenzi importovanou z portálu Heureka.cz
Jak získáváme recenze?
V košíku si nakupující před potvrzením objednávky může zaškrtnout, zda chce mít možnost ohodnotit naše služby a produkty či nikoliv. V případě souhlasu tak během několika dní po nákupu přijde do e-mailové schránky žádost o hodnocení. Toto se děje na základě používání platforem Zboží.cz a Heureka.cz, vždy na základě nákupu.
Zároveň 10 dní po nákupu rozesíláme e-mail s žádostí o hodnocení na Facebooku, Googlu a Heurece. Našim cílem je nabídnout našim zákazníkům co nejvíce zpětně vazby na naše nabízené zboží.
Kdo může napsat recenzi?
Kdokoliv! Možnost nákupu našich produktů nabízíme také fyzicky ve studiu DAY Spa a chceme dát možnost hodnotit produkt i těmto našim zákazníkům.
Jak ověřujeme hodnocení?
Valná většina hodnocení (zhruba 95 %) pochází od našich zákazníků nebo z heureky a díky platformě, na které náš e-shop provozujeme, máme od konce roku 2022 možnost jednoduše dohledat také číslo objednávky. Díky tomuto máme nad hodnocením dohled.
Zveřejňujeme všechna hodnocení?
Ano, zveřejňujeme pozitivní i negativní hodnocení, ačkoliv máme právo mazat hodnocení, která jsou lživá nebo nejsou férová.